سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مغان رعنا - پارس آباد
 
قالب وبلاگ

 

فرماندار پارس آباد و رئیس مرکز حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار گفت: با پایان یافتن مهلت قانونی نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی، تعداد ثبت نام گنندگان در این حوزه به 25 نفر رسید.

 

ولی کریمی" شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا، با اعلام اینکه، 23 نفر از این نامزدها مرد و دو نفر زن هستند، افزود: حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار از نظر تعداد داوطلبان ثبت نام کننده ، بعد از حوزه اردبیل، نیر و نمین در میان حوزه های انتخابیه استان در مکان دوم قرار دارد.

وی، با اعلام اینکه، ثبت نام کنندگان نمایندگی مجلس نهم در این حوزه ، از سلایق و چهره های سیاسی مختلف اند، اظهار کرد: مشارکت چشمگیر داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار، نشانگر اعتقاد و یقین آنان به برگزاری یک انتخابات سالم است.

وی، دست اندرکاران برگزاری انتخابات در این منطقه را، به پاسداری و صیانت از آرای مردم فراخواند و ادامه داد: در این حوزه برای برگزاری انتخابات سالم و آرام، تمهیدات لازم اندیشده شده است و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی، کاندیداها و هواداران آن ها را به رعایت قانون و تقوا و اخلاق انتخاباتی دعوت کرد و از آنان خواست، کمک کنند تا شاهد یک انتخابات پرشور و بدون تنش در فضای رقابتی سالم باشیم.

وی، انتخاب فرد اصلح از میان داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی را در پیشرفت همه جانبه کشور و اقتدار و عزت نظام بسیار مهم خواند و ابراز امیدواری کرد مردم با حضور آگاهانه و حداکثری پای صندوق های اخذ رای، یکبار دیگر وفاداری خود را به نظام اثبات خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، شهرستان های پارس آباد و بیله سوار، مشترکاً دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند.

 

 


[ شنبه 90/10/17 ] [ 12:25 صبح ] [ مغان رعنا ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 21148